» DET GÅR BRA NU

Ja så känns det. Allt går enligt plan. Jag och Joel ska snart dra igång renoveringen av hans hus och när det är klart så ska vi äntligen flytta ihop och jag ska sälja min lägenhet. Jag åker till Amsterdam för att hälsa på Helene i april, i maj åker jag upp till Åsa i Sthlm och augusti så ska jag och pappa åka på safari i Afrika. Som pricken över it så fick vi precis tag i ett jättefint hus att hyra över Midsommar. Huset ligger precis vid havet i Kyrkesund, har spaavdelning med pool i källaren och väldigt fräsch inredning.

För övrigt så var jag och hämtade skrivbordet idag. Det gick som smort och plats i bilen fick det oxå! Nu har jag slipat det och grundmålat. Det er lovande ut :o) Jag tycker vekligen om att ha små projekt på gång. Det behöver inte vara så stort, det kan vara en vikning, något jag fått för mig att jag ska sy, måla eller laga. Jag tror bestämt det är lite teraputsikt för mig. Sen kan jag ibland känna att när jag fått för mig något så vill jag att det ska ske med en gång, även om det skulle gå lika bra att göra en annan dag. Jag kan lixom inte sluta tänka på det förän jag får ta tag i det, vad det än må vara. Knäppt!

Imorn är det fredag och sen är det helg. Med lite tur så får jag umgås med min kära pojkvän i helgen. Han har jobbat som en galning nu i två veckor inklusive helger så det ska bli kul att faktiskt hitta på något tillsammans!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback