» JOELS ROCKFEST!

I fredags fyllde min älskling 30 år! I lördags var det stor fest med rocktema! Sjukt lyckat om jag får säga det själv och alla kom vekligen i grymma outfits!


Jag och Joel


Födelsedagsbarnet


Sabina och Åsa


Mina tjejer.. och Erol :o)


Emelie och Emily


Dennis i grym outfit!




Sen kom rökdykarna.. hur hårdrock är inte det lixom *hehe*


Anna och Joel


Markus


Stenhårda! *hehe*


Sen var det luftgitarrstävling. Folk gick verkligen in för det och det såg sjukt kul ut!


Joel körde ett solo




Jag med Joels kompis Tony


Fika för släkt, gravida och barn innan kvällen..


Sandra och Andreas






Fika!



» Asy

jättefint! och ballt fest ni hade faktiskt , bra ide tycker jag. din sambo va snygg å den klädseln!:D

2011-02-01 // 15:05:10
» Plupp

Ni ser ut att ha haft sjukt roligt! :D Och du, du är minsann het som hårdrockare. Rock on! ;D

2011-02-04 // 02:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback