» MIDSOMMAR I KYRKESUND!

Helgen spenderades i ett hus i Kyrkesund tillsammans med vännerna. Trots en något blåsig Midsomarafton så hade vi det hur mysigt som helst! Här kommer lite bilder!


Det blev samma outfit som jag ade i Expressen.. Pressen blev för stor *hahaha*

Fin utsikt från balkonegn över Kyrkesund.


Sabina och Emily. Jag blev lite kär i Emilys klänning. Den var grym!


Helene och Åsa. Det blev en hel del skratt under helgen. Kanske fler än vanligt då det ibland smög sig in mycket lustig sven-engelska eftersom Helens pojkvän Erol är Holländare och vi kände oss tvugna att förklara små grodorna och annat knas för honom.


Två Emelisar!


Grillat är så himla gott! Vi körde på flankstek även denna gång *hihi*


Jag och min älskling :o)


På Entréplan så fanns det en pool som vi plaskade i.. vissa mer än andra :o)


Boys will be boys..




Frukost i solen är underbart!




På Midsommardagen tog vi båten den korta vägen till Härrön och strosade runt.








Jag blev så himla sugen på att segla när jag såg alla båtar glida förbi!




Lunch ute på balkongen


Tårta med madelbotten, lemon curd och jordgubbar


På lördagkvällen så käkade vi middag på Härröns världshus. Helt ok mat, lite halvdålig service, men ett mysigt ställe :o)




Joel förklarar något väldigt viktigt ;o)


Spel, ost, kex och vin.. :o)


Nu kommer bilderna lite i oordning, men när vi anlände på torsdagen så serverades det champange som var riktigt god!


Emily!


Jag och Åsa


Midsommarlunch. Laxtårtan som jag gjorde var riktigt god! Får nog bli en lika dan nästa år igen! Emelie S hade satt ihop ett sånghäfta med allehanda störtsköna snappsvisor. Dessutom så hade hon gjort nubbe som var fantastiskt god. Måste komma ihåg att be om receptet på denna! Men den inneöll iaf citronskal, hallon och svartpeppar.


Emelie J och Åsa




Helene!


Åsa fick låna min krans :o)




Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 // 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback