» PUTA MADRE

Igår var vi på en rätt speciell restaurang med Emelie och Pontus. Inredningen var åt barock hållet och servitörerna och servitriserna hade kläder och frisyrer inspirerade av 20-talet. Maten var väldigt speciell. Den skulle nog vara mexikans, men den var mycket mindre kryddstark. Min rätt (längt upp) var fylld paprika med nötkött, torkade frukter, valnötter granatäpple. Den smakade väldigt mycket kanel, men tyvärr inte så mycket annat. Det var inte någon hetta i rätten lixom. Joel kände lika dant med sitt lamm (längst ner) Det var spännande och annorlunda mat, men ingen gourmetupplevelse kanske. Stort plus för den roliga inredningen och den trevliga persnalen! Och sällskapet naturligtvis! :o)

Efter vi käkat så drog vi en sväng till Liseberg. Vi fick höra det sista av konsterten med Petter och September. De var riktigt bra live! Vi käkade Ben and Jerrys glass och Joel försökte utan att lyckas tvinga in mig på Hotell Gasten. Däremot så tog vi en drink i Baren Gasten. När det var dags för stängning så började ljuset flacka och märkliga ljud hördes. Emelie var så söt som blev lite lätt nervös *hihi*

Idag har jag vaxat min bil och precis slängt upp en annons på Blocket. Kom och köp! ;o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback