» SPRAYADE SKÅLAR

För ett tag sedan så köpte jag de här skålarna på loppis för en ringa summa. Tyvärr så glömde jag ta kort på dem innan jag sprayade dem men den översta skålen var målad med en massa osmakliga krumelurer och den nedersta skålen var gul.


Jag sprayade skålarna vita med sprayfärg som jag köpt i Ullared för länge sen. Tror egentligen att färgen är till bilar, men den funkade hur bra som helst och sitter som berget.


Det krävdes några lager med färg tills man inte längre såg ingenom den ursprungliga färgen. Man blir lätt lite ivrig och sprayar för mycket så att färgen rinner. Många tunnare lager är knepet för att få det bra. Synd bara att det är så himla tråkigt att vänta på att färgen ska torka! ;o)


Tycker iaf att resultatet blev riktigt bra! :o)

























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback