» PLUTO DESIGN

God kväll på er!

Den har dagen har verkligen sprungit iväg! Den började med att jag och Joel var och bytte en resväskan jag fått av honom till en annan väldigt smidig backpackerryggsäck med hjul. Efter det åkte vi in till stan och valde ut en ring till mig på Jarl Sandin. Det blev en jättefin silverrign från Tomas Sabo, tyvärr så fanns den inte inne i rätt storlek så jag får vänta på den. Hatar att vänta! *hehe*

Efter city så drog vi vidare till en Retrospelmässa. Min kära sambo (kan nog vara första gången jag skriver sambo.. känns bra ;o) är ju tämligen intresserad av tv-spel så vi kikade runt i nån timme eller två.

Man blir väldigt hungrig så där efter drog vi till Stensjön och käkade. Det blev spagetti carbonara, alldeles för mycket spagtti carbonara så nu känns det som att jag har en cementklump i magen, men gott var det!

Just det ja, bilden! Innan allt det ovan så var jag på en Pluto outlet i Högsbo industriområde. Inte helt lätt att hitta till, men det var väl värt letandet. De hade väldigt bra priser och jag hittade en massa fina grejer. Ett kakfat, en "blommprydnadsak" och en fågel som man kan anväda till brevställ eller servettställ. Jag tänker använda den till det första.

Imorn så blir det shopping på stan med Emelie, Emily och Olga. Det känns som det var evigheter sen jag gjorde en riktigt shoppingrunda med några tjejer så det ska bli mysigt!

Nu ska jag se sista halvan av Iron Man II som jag somnade ifrån igår.

Hoppas ni få en fin kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback