» BERTILSSONS STUGA

Jag och Joel kom precis hem efter en promenad i Delsjö området. Promenaden avslutades med en fika på Bertilssons Stuga. Himla myisgt ställe! Solen står så himla lågt så här års. Den första bilden är tagen stax efter klockan tre och solen är redan på väg nedan för trädtopparna.

Nu ska jag fortsätta att pyssla lite med tyget som blev kvar efter att jag sytt julgardinerna :o) På radion surrar jazz musik från Lastfm.se. Världen bästa site där man skriver in namnet på en artist man gillar sen spelar den musik från denna och liknande artister. Perfekt för sånna som mig som gillar musik, men är dålig på att hitta ny bra musik. Enda nackdelen är att siten inte finns som Iphone app :o(



» Anna

Fina bilder. Ja solen försvinner snabbt nu, de gäller att ta vara på de få timmarna den är framme=)

2011-11-13 // 17:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback