» JULMARKNAD

I lördags var jag på Tjolöholms julmarknad. Det var mysigt, men den var nästa exakt som förra året! Det var ju inte så där värst juligt väder, 10 plusgrader och lätt dimma *hehe* Men med lite granbarrslukt och julmusik så smög sig ändå vissa julkänslor på ändå.

Jag tänkte jag skulle kika förbi Mariannelunds Karamellkokeri bås och tack för fudge tipsen, men de hade sålt slut och killen jag fått kontakt med var inte där :o( Så jag var tvungen att köpa vaniljfudge från konkurrenterna *hehe* Men tydligen så ska de vara på Hagas julmarknad så jag får väl bege mig dit istället.

 



» Malin

Visst är det lite galet att det snart är jul - med det här vädret. Mysigt ändå, dock! Är väldigt tacksam över att slippa snö. :-)

2011-11-23 // 10:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback