» MAGALUF

Så där ja, då har man återhämtat sig en aning från konferensresan. Planet landade halv fyra natten till tisdag. Jag hade väldigt ambitiösa planer på att åka direkt till jobbet, men ångrade mig gansa snabbt när jag klev av planet. Jag åkte istället hem och sov några välbehövliga timmar timmar :o)

Resan var hur som helst jättebra! I lördags hade vi konferens hela dan, i söndags teambuilding då vi seglade en gigantisk katamaran. I söndaGs låg vi på stranden till fyra och solade och badade och vid fyra så åkte vi in till Palma en sväng. Vädret var kanon! Runt 28 grader och sol! :o) På kvällarna var det middag och utgång :o)


Seglar


Katamaranen som tog 60 pers



Stranden. 30 grader i luften och runt 23 i vattnet. Skönt! :o)


Katedralen i Palma




Suddig bild, men fins hus

Nu ser jag fram emot helgen för jag behöver vekligen soooooova!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback