» FONDANT SKÅLAR


Idag när jag var på Ica Maxi så hittade jag de här söta skålarna. De är lika stora som en kaffekopp ungefär och de kommer bli perfekta till min chokladfondat som jag tänkte göra imorgon! De fanns i lite olika fäger och kostade 10 kr st.

I eftermiddg så har jag slipat bordet, kvistlackat det och spacklat lite ojämnheter. I helgen blir det till att måla det. Sen är det bara att byta tyg på stolarna sen är matsalsgruppen klar!

Nu sitter jag i soffan och har inga större planer på rör mig ur fläcken förrän jag ska gå och lägga mig. Det har varit fult ös på jobbet de senaste veckorna och sedan har jag slipat och målat när jag kommit hem så nu känner jag mig lite trött. Det ska bli väldigt skönt med helg!


Hoppas ni har en skön kväll!














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback