» STOFF & STIL


Igår var jag i en ganska nyöppnad butik som heter Stoff & Stil och ligger vägg i vägg med Media Markt i Bäckebol. Grym affär! Det fanns hur mycket fina tyger som helst och priserna var även de väldigt bra. För tygerna ovan så fick man betala mellan 69 och 89 kr metern. Det fanns även möbeltyger, tyg till kläder, garn, mönster och en massa tillbehör. Dessutom så var det väldigt bra ordning i butiken och personalen hjälpte snällt till att klippa tygerna.



Jag kom hem med det här! En plastduk i spets som jag ska ha på hyllorna i tv-rummet (40 kr/m). En manick för att göra hål i tyger och skärp samt ett dekorband. Sen köpte jag även lite jultyger som jag ska göra diverse pyssel av :o) Det fanns hur många fina som helst att välja mellan!



» Karin

Finns så otroligt mycket tyger att välja på där ju, riktigt roligt och gå där och vrida och vända på tygrullarna :)

2011-10-11 // 19:33:40

Hejsan!

Jag undrar om jag hade kunnat få låna den första bilden i detta inlägg och hänvisa till din blogg på min blogg? Jag hade behövt en bild inifrån Stoff och Stil och det blev aldrig att jag tog någon själv när jag var där i veckan.

Känns fel att bara ta bilden utan att fråga!


Svar: Låna på! :)
Linda Einemark

2013-09-17 // 14:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback