» HALVERAT GARDINERNA


Idag så har jag pysslat och sytt lite här hemma. Jag har gått och stört mig ett tag på att köksgardinerna såg så himla tjocka och kompakta ut så jag halverade dem :o) Tycker det blev mycket bättre! Mönstret syns mer utan alla veck och mer ljus kommer in. Bilden till vänster är alltså innan jag halverade dem och bilderna till höger efter ingreppet. Sen tyckte jag att jag hade förtjänat lite fina tulpaner oxå så jag åkte och köpte mig en bukett. Trots snön utanför så känns det lite vårigt :o)

Nu när jag gjort fyra gardinlängder utav två gardinkappor så har jag ett par över så om någon av mina vänner vill ha det andra parekt så kan ni väl hojta :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback