» MOT AFRIKA!

image description



Testar att mobilblogga innan jag åker. Nu är allt packat och jag är riktigt nöjd med mig själv att jag lyckats packa så pass lite grejer. Känner på mig att till och med min far har mer med sig än mig. Till min stora glädje så känns förkylningen bättre. Tror det gjorde susen att jag var inomhus och tog det väldigt lugnt i fyra dagar. Sedan har jag knaprat Ipren och Alvedon oxå. Jag är egentligen emot att äta mediciner om man inte behöver, men Emilys läkarstuderande pojkvän påstår att om man äter lite Alvedon och liknade så kan kroppen fokusera mer på att bli frisk och inte så mycket på att må bra. Och eftersom jag ville bli frisk fort fort så tänkte jag att det var värt ett försök och det verkar ju ha fungerat :)

Klockan tre kommer mina föräldrar hit och plockar upp mig. Sedan börjar en ganska lång resa mot Tanzania!

Jag tror det kan vara lite si så där med internet uppkopplingen där borta, men hittar jag ett Wifi nät så ska jag försöka blogga lite. :)




» Anna

Åh vad härligt och spännande att få åka dit. Hoppas att vi får se en massa fina bilder sen. Ha de så bra på resan nu=)

2012-01-17 // 15:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback