» TANZANIA

Hej på er efter 10 dagars internet torka! Safarin i Tanzania var hur bra som helst! Vi har sett The Big Five och så klart en hel massa andra djur! Vi har hört lejon ryta på nätterna och varit på klappavstånd ifrån dem på dagarna. Vi har sprungit på getter i mörka trappuppgångar, ätit väldigt "speciella" lunchlådor, blivit erbjudna att stanna hos Maasaierna och tackat vänligt med bestämt nej. Vi är nu på Zanzibar. Här är det väldigt varmt och vi har legat under palmerna och slappat och läst. Imorgon åker vi på en utflykt till Stonetown och försöker motstå begäret att köpa ännu mer souvenirer. Jag tror inte Joel blir så nöjd om jag förvandlar vårt hem till en levande souvenir butik *hehe* Tydligen så är det snö där hemma, den längtar jag inte ett dugg till, men det ska bli fantastiskt att komma hem till någon man älskar! Jag har tagit över 900 kort, men nästan inga med Iphonen och de få jag har tagit går inte att ladda upp. KRAM på er!


» Karin

Det låter härligt, blir kul att se bilder sen :) Ha en fortsatt skön semester!

2012-01-28 // 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback