» SEMESTER!

Äntligen så är semestern här! Framför mig så har jag fyra härliga veckor som jag tänker utnyttja på allra bästa sätt! Igår firade vi in semestern med en vansinnigt god smörgåstårta och några glas rosévin. Till efterrätt så hade Joel bakat (helt själv!) en torrkaka. Alltså en kladdkaka som fått stå inne i ugnen lite för länge för min smak. Tro det eller ej men det var meningen att den skulle vara torr. Min kära sambo gillar nämligen inte kladdiga saker hur skumt det än må låta :o) Jag åt dessto mera glass *hihi* Den här vackra glassskapelsen var tydligen den dessert som han fått välja till en av sina födelsedagar när han var liten och den dessert som han valde till de efterföljande 10 födelsedagrna. Skriker den inte 80-tal så säg?! *hehe*
 
Idag lyser solen med sin frånvaro så på schemat står att läsa ut Stenhuggaren av Camilla Läckberg, baka något gott och pyssla lite. Och kanske om solen bahagar titta fram så blir det även en promenad runt kohagarna. :o)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback