» TJEJFEST

Igår var det tjejfest hemma hos Sandra och Andreas. Sandra hade fixat en massa goda snittar och det var roligt att träffa tjejer som jag inte ser så ofta! Vid halv tolv-tiden så tog vi en taxi in till Excet. Det var precis så som jag mindes det från när jag var där senast... för typ 2 år sen. Galet mycket folk och helt sanslöst varmt! När vi hade tröttnat på trängseln och värmen så satte jag mig i en taxi hem. Var i säng vid halv tre så idag känner jag mig faktiskt riktigt pigg :o) På mig igår hade jag en färgglad klänning som jag köpt på Mango I Barcelona. Gillade att den var längre i bak än i fram. Ingen jättebra bild till höger, men man ser iaf ungefär hur den ser ut. Om en stund kommer mina föräldrar och innan det så tänkte jag ta en promenad i det fina vädret.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback