» PLASTBLOMMOR


Förutom att snyta mig en gång i kvarten och inhalera nässpray så har jag även planterat plastblommor idag. I helgen fick jag nog av blommor som bara dör så när jag och Emily var på Hem & Hobby i Hjo så köpte jag ett gäng plastblommor. Lite trisst jag vet, men de ser faktiskt riktigt verkliga ut. För att de ska se så verkliga ut som möjligt så har jag planerat dem och öst på jord :o)

Jag har nog aldrig varit så förkyld som jag har varit det sista året. Direkt efter semestern så var jag förkyld till och från i två månader. Precis innan Tanzania resan så var jag sjuk igen och nu en månad senare så ligger jag här igen. Jag är trött på att vara förkyld! Jag vill vara pigg och frisk! Just nu så känns det som att jag går runt i en snorbubbla :o(



Man märker inte ens att dom inte är äkta! Häftigt.

2012-03-06 // 00:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback