» SOMMAR!


Hur underbart är det inte ute!? Jag vet inte om det bara är jag, men jag upplever det verkligen som att syrenerna doftar mycket mer i år än vad de brukar göra. Jag tog in ett fång och satte i en vas. Hoppas att doften sprider sig genom hela huset. I lördags när vi satt och käkade middag så hade inte äppelträden slått ut, men idag så blommar de för fullt. Tänk vad fort det går bara värmen kommer. Nu och när pionerna slår ut tycker jag att trädgården är som vackrast.

Jag kom hem sent idag från jobbet, halv sju. Det är mycket att sätta sig in i så här i början av ett nytt uppdrag, men det känns kul! :o) För att inte slappa ihop totalt när jag kom hem så bytte jag om och snörde på mig promenadskorna och gick en sväng runt Gunnebo. Skönt att komma ut lite när man suttit inne hela dan.

Nu väntar snart Desperate Housewives ;o)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback