» BARCELONA SHOPPING & BÄSTKUSTSEMESTER

Då var vi hemma i Mölndal igen efter en vecka i Vargön och Väjern/Smögen/Kungshamn. Vi har haft några jättebra dagar borta, men det är alltid lika skönt att komma hem :o)
 
Först så var vi två dagar i Vargön dit mina föräldrar precis flyttat. Vi hjälpte dem att måla om vardagsrummet och köket. Jag säger det igen, tänk vad lite vit färg kan göra! Det är så klart tråkigt att mina föräldrar sålt "mitt" barndomshem, men jag försöker att inte tänka på det och förtränga det *hehe* Det går kanske bra :o) Det känns iaf jättebra att ha dem närmare nu och det känns som att de tycker det är riktigt kul att ha fått ett nytt "projekt" att ägna sig åt ;o)
 
Efter Vargön så åkte vi till Väjern som ligger cirka en kilometer norr om Kungshamn där vi bodde hos Joels faster och hennes man. Det känns som att vi hann med jättemycket, sola och bada, gå på after beach, svulla i massa räkor, shoppa på Smögenbryggan och i Kungshamn, chilla på nattbio en varm och stjärnklar kväll, hälsa på vänner och åka båt! Känns som jag fått en rejäl dos med sommar! Och det kan ju behöver när hösten går sig påmind. Men inte kan man klaga på sommarvädret iaf :o)
 
Idag har jag satt upp en girlang med vimplar och en ljusslinga, köpt ett cafébordset och fixat ett nytt stilleben på soffbordet bland annat med den nya ljuslyktan jag köpte i Hunnebostrand, Blev himla tjusigt om jag får säga det själv *hehe*
 
Det märks att det går mot mörkare tider, men det är inte bara av ondo. Ikväll så tände jag och Joel en massa levande ljus här hemma och det är faktiskt riktigt mysigt :o)
 
Här kommer lite bilder på vad jag köpte i Barcelona. Det var rea även där och jag gjorde en massa fynd :o)
 
 
Mest nöjd är jag nog med den axelbandlösa bh:n från Womens Secrets som sitter som en smäck, kjolen i spets från Pull & Bear som är riktigt lång även på mig, pläden i bomull från Zara Home som förhoppningsvis kommer hålla sig finare längre än de jag köpt tidigare i akryl. Det färgglada halsbandet har jag använt på semestern och piggar verkligen upp :o), duschskummet från Rituals som luktar fantastiskt och gör en mjuk och len som en babyrumpa :o) Sist men inte minst jeansshort från Zara som jag använt flitigt sen vi kom hem :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback