» UNDERBARA DOFTER

 
Jag älskar verkligen att vara utomhus så här års när det doftar så underbart! För att det ska lukta lika gott inne så tog jag in ett fång med syrener. Dessutom så fick jag användning av min fina vas från Iittala som jag fick av Joel i födelsedagspresent :o) Uglan hittade på på Backa Quality outlet, tycket den va lite söt. Kostade dessutom bara en fjärdedel av den kostade på Iems på Frölunda Torg. Fynd med andra ord :o) Duken är köpt på Balders Hage. De har så himla mycket fint där!
 
Idag gick jag från jobbet relativt tidigt. Satte mig på altenen med Hem ljuva Hem tidningen som så lägligt hade landat i brevlådan idag. Jag satt nog en timme och fick faktiskt lite färg. Det har varit strålande sol här idag och runt 24 grader. Jag saknar faktiskt ord för att beskriva hur underbart jag tycker det är. Efter en välförtjänt paus så har jag traskat runt i trädgården, vattnat lite och krattat lite grus.
 
Nu har jag landat i soffan men jag har öppnat både ytterdörren och altandörren på vid gavel. Tycker det är så härligt när man hör viden som susar i träden, fåglar som kvittrar och humlor som surrar lugnt. Det suddar verkligen ut gränsen mellan inne och ute. Nu ska jag lyfta på rumpan för att stryka lite och spray två hållare till en gardinstång vita :o)
 


Då ska du se Balders hage i Alingsås! Mkt större! Och håller med dig, har helt underbara saker.

2013-05-31 // 07:58:15
» Linda

Jessica, Ahaaa.. den får jag kolla in när jag är i Alingsås nästa gång!

2013-05-31 // 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback