» IN MED SOMMAREN

Idag har varit en tämligen effektiv och skön söndag! Kyligt i luften, men helt vidstilla och alldeles fantastiskt soligt och höstligt! Jag och Joel har burit ner alla trädgårdsmöblerna i källaren och jag har slängt vissna blommor och burit in pelargonierna och olivträdet. Olivträdet gjorde sig fint i hörnet i köket. Undra om det kommer att överleva där? En sak är iaf säker och det är att sannolikheten för att det ska överleva inomhus tills nästa vår är betydligt större än om det hade fått stå ute hela vintern.
 
Vi har även skrivit ut all information om resan som jag samlat på mig, kartor, biljetter, hotell- och hyrbilsbokningar etc. Det blev den centimeterhög bunt *hehe* Så nu är vi good to go! :)
 
Jag har även gått till och från stan idag. Det är ungefär 1,3 mil för den som undrar. Tur att man har långa ben och sköna träningsskor! Först hade jag tänkt ta spårvagnen tillbaka, men sen var det så gött väder så då kändes det som att jag lika gärna kunde traska :o)
 
Nu ska jag blåsa håret och prova mina nya locktång som är snäppet smalare än den jag köpte sist. Hej hopp! :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback