» DÖRRSTOPP OCH BERLIN

 
Jag har konstaterat att jag har en märklig fäbless för dörrstopp i roliga former. Den här sniglen köpte jag när jag var i Berlin på konferensresa förra helgen :o)
 
Berlin var för övrigt en stad som jag inte blev speciellt kär i. Ganska grå och lite sunkig enligt min mening, men ganska bra shopping. Maten ska vi inte ens tala om. Jag har nog aldrig ätiti något sämre och mer smaklöst i hela mitt liv. Lunch nummer ett bestod av ris med en grå snorig gryta där det simmade runt grå kycklingbitar, mjuka morötter och gryniga ärtor. Det smakade absolut ingenting. Lunch nummer två bestod av potatismos med golfbollsstora grå köttbullar som inte ens smakade kött och som simmade runt i vatten. Middagarna var inte mycket bättre. Tyskarna kan inte veta hur krispigt och fräscht och salt och peppar stavas.
 
Trots den dåliga maten så hade jag skitkul hela resan! Många av kollegorna är i samma ålder och vissa är hysteriskt roliga *haha* Vi var ute och klubbade båda kvällarna. Väldigt annorlunda ställen som jag vanligtvis inte skulle gått till, men det var kul!
 
 
Ytterligare ett fiffigt dörrstopp i silikon :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback