» Extra dag i Igauzu Falls

I förrgår skulle vi egentligen flugit till Buenos Aires, men det var åska i BA så flyget blev inställt så vi fick spendera en extra dag i Iguazu istället. Inte helt fel då hotellet vi hamnade på hade ett fint pool område. Nu gör vi istället Colonia och Montevideo på en och en halv dag istället för två och en halv. Vilket känns heeeelt ok med mig *hihi* Det var riktigt skönt att slappa en hel dag vid poolen igår och en mer effektiv sighetsing för min del känns väldigt bra! Om jag ska vara helt ärlig så har vissa saker gått lite väl långsamt ibland :)


Nu ska vi snart gå på båten till Colonia i Uruguay. 
  


» Lotte

Hej! Jag hittade din blogg när jag sökte om någon har testat efterlikna franskt kakel med hjälp av porslinspenna. Läste att du har gjort det i tvättstugan. Jag har precis samma plan, att piffa till kaklet i tvättstugan, men undrar hur färgen håller. Kan du dela med dig av dina erfarenheter?
Gillar alla dina pyssel och DIY-projekt!

Svar: Hej Lotte! Den håller bra :) Sen slits det ju inte så jättemycket i en tvättstuga heller :) Var lite försiktig när du putsar upp kaklet efter att du fogat så att du inte gnuggar för hårt för då försvinner mönstret lite. På vissa ställen försvann det lite för mig, men jag tycker nästan att det blev finare. Såg inte så perfekt ut då :) lycka till! :)
Linda Einemark

2014-10-30 // 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback