» FLER MACRAME AMPLAR

Jag måste säga att det var väldigt roligt att göra sånna här amplar! Dessutom nu när man fått in rätta knycken så går det väldigt fort :o)

Jag har gjort ytterligare två. En att hänga i trädgården som ljushållare och att ge bort. Jag hittade en ful röd kruka i gömmorna som jag sprayade ljusgrön som passade alldeles utmärkt i ampeln.

Här hittar ni en beskrivning över hur man gör amplarna ovan.



Så fina amplar du har gjort! Du tar möjligtvis inte emot en beställning på en?

Hälsningar Susanne

Svar: Hej Susanne, Jag känner inte riktigt att jag är tillräckligt duktig på makrame för att sälja. Gör jag något till någon annan som dessutom betalar för det så vill jag gärna att det ska vara perfekt :o) Men prova själv vettja! :)
Linda Einemark

2015-06-04 // 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback