» TRÄHUS

Jahapp då var det måndag igen då. Jag önskar jag var en sån där person som gillade måndagar, men det är jag inte och kommer nog aldrig att bli heller *hehe* Däremot så tycker jag att jag är ganska bra att ta till vara på vardagarna, men det ska villigt erkännas att jag alltid längtar till helgerna!

 
De här trähusen gjorde jag för ett tag sedan och de har stått i tvättstugan och vntat på att få komma ut och se dagens ljus. Men vad är de de står på? Kanske ni undrar nu.. Den där hyllan har vi inte sett förut?! Vad roligt att ni nämner det för det är nämligen en hylla som vi ramlade över när vi var på Ikea för att kika på ett köksbord i helgen. Det var nästan precis ett sånt jag hade klurat på (fast jag inte sett just denna variant från Ikea) och sen var det dessutom väldigt billigt vilket gjorde att vi slog till. Mer om hyllan senare :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback