» VINCENTS NAMNGIVNINGSTÅRTA

I lördags var vi på namngivningsfest och till detta så hade jag bakat två tårtor. Tårtorna bestod av ljua bottnar som var fyllda med vaniljkräm, daimchokladmousse och bananmousse. De var spacklade med chokladsmörkärm och täckta med sockerpasta. Alla dekorationer var även gjorda i sockerpasta. Precis som vanligt med andra ord! *hihi* Dessutom så fick jag användning för min nya silikonform som man gör knappar med. Eller ny och ny, jag köpte den när jag hälsade på bästis i San Francisco i augusti förra året.
 
 
 
Den här gången så gjorde jag inte Converseskor utan små sandaler istället :o)
 
 
Och så tårta nummer två som gick i samma tema:
 
 

Jag tycket att jag gjorde hur många knappar som helst, emn det gick åt fler än vad jag trodde :o)
 


Vilka söta och fina tårtor!! Du är ett sånt proffs på tårtor :)

2015-03-20 // 13:02:11

Tusen tack! De var jättegoda och superfina! 😃

2015-03-20 // 18:05:44
» Maria

wow vilket jobb på tårtorna! du är superduktig!

2015-03-23 // 10:15:40

super fina tårtor! :) Måste fråga varifrån du köpt dina bokstavsutstickare? :)

Svar: Hej! Tack tack :) Jag minns inte riktigt, men jag brukar köpa mina bakgrejer på Kakburken, Strössel & Annat eller på Tårtdecor. Kika där. De har alldeles säkert bokstavutstickare :o)
Linda Einemark

2015-05-06 // 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback