» NYTT KONTOR I HALLEN

Så här blev det i hallen på ovanvåningen efter ommöbleringen! Tycker det blev mycket bättre med skrivordet där än bäddsoffan :o) Dessutom så fick jag möjlighet att sätta upp ett armeringsnät som jag vart sugen på länge, men inte haft någon bra plats för :o)
 
 
Hyllan som sitter i armeringsnätet är en gammal tröskel som jag borrat hål i. Det ser kanske lite vingligt ut, men med lite tyngd på så sitter det faktiskt förvånansvärt stadigt :o)



De svartvita korten i nätet är sånna jag redan hade i lådorna, eventuellt så finns det utrymme för en liten uppdatering här :)

 
S-krokarna och klämmorna är köpta på Clas Ohlson och själva nätet på Byggmax. Joel har ju en förkärlek för gamla leksaker och tv-spel så hans lilla polisbil fick vara med på ett hörn :o)


Lite grönt i form av en pelargon stickling piggar alltid upp :o)

 
Gitarrer och förstärkare som det tyvärr spelas alldeles för sällan på :o(
 
Mitt emot skrivbordet står en köpmansdisk som innehåller en massa pysselmaterial :o)
 
 
Älgen på väggen har pappa skjutit.
 


Det är så kul att titta I din blog och få lite tips och idéer. Önskar att jag hade varit lite bättre på att fixa hemma.
Trädtapeten tyckte jag var snygg och fick en liten tanke att den kanske skulle passa på ett ställe hemma, vilken sort är det? Är det Cole & Son?

Svar: Hej Kersti! Ja det är roligt att pyssla och greja :o) Det stämmer att tapeten kommer från Cole & Son. Minns dock inte riktigt vad den hette? Rusta har en som är lite lik oxå :o)
Linda Einemark

2015-05-22 // 08:21:28

Det blev ju jättefint! 👌🏻

Svar: Tack tack! :o)
Linda Einemark

2015-05-22 // 09:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback