» BRÖLLOPSTÅRTEFIX

 

Den här veckan så har jag hållt på att förbereda för en bröllopstårta i tre våningar som ska levereras på lördag. Väldigt roligt, men kräver en del planering :o)

Det passade sig så himla bra att på lördag åker jag och Joel ner till Mölle för att fira att vi vart tillsammans i sex år och bröllopet är i Varberg så jag dumpar bara av tårtan på vägen. Eller jag dumpar och dumpar. Jag kommer att sätta ihop den på plats för det känns lite läskigt att köra runt med en tårta i tre våningar.

Imorgon kväll så är vi bjuda till vänner på middag klockan sju så jag har tre timmar på mig att spacka, täcka och dekorera tårtorna, men det ska nog gå bra. I värsta fall så får jag väl gå upp lite tidigare på lördag och fixa det sista då :o)

Ska bli så mysigt att komma iväg lite över helgen och bara rå om varandra!

Just det ja, bilden.. Lyktan i fönstret köpte jag på Åhlens för ett tag sedan. Gillar den skarpt :o)



Hoppas ni får en mysig helg!! Mys påååå!

Svar: Ni oxå! :-*
Linda Einemark

2015-09-10 // 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback