» NÄR BÖCKERNA INTE PASSAR INREDNINGEN

 
 
Har man gått för långt när man slår in böcker i papper så de matchar inredningen bättre? Kan man gå för långt säger jag? :o) För ett tag sedan så klädde jag ju in kok- och bakböckerna, men nu kan jag ju tyvärr inte skylla på att böckerna i vardagsrummet skulle bli kladdiga av smet och andra grejer. Jag hittade så fint omslagpapper på Åhlens, ett i lila nyanser och ett i guld och svart och de passade perfekt i vardagrummet! :o) För att veta vad det är för böcker så har jag tryckt etiketter med hjälp av dynamo.
 
Nu när hösten är här så har jag plockat bort det gröna, blå och vita ur vardagrummet och ersatt det med lila, svart, lite rosa och guld istället. Gillar verkligen dessa färger så jag har änna väntat lite (men bara lite på att hösten ska komma så man får mysa till det igen :o) Än en gång så känns vardagsrummet som nytt igen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback