» GOTT OCH BLANDAT

Här haglar det inte tätt mellan inläggen precis 🙈 Dessto aktivare är jag på Insta. Det är lixom lite enklare att bara slänga upp en bild där med en liten kort text 😊 

Nåja. Nu har jag bara tre dagar kvar att jobba, sen är jag mammaledig i 15 månader! Känns galet, konstigt och skönt! 😃 

Jag har inte skrivit så mycket om graviditeten, men det har iaf fortlöpt väldigt smärtfritt. Känner mig mest som vanligt och har egentligen inga krämpor alls. Däremot så märker jag att jag har mindre energin och det börjar bli lite jobbigt att ta sig upp ur soffan och att gå fort är inte så skönt. Går in i vecka 37 idag. Trodde faktiskt att man skulle känna sig mer höggravid vid det här laget. Humörmässigt så har det oxå vart precis som vanligt. Tror att Joel kan gå i god för detta 😊 Har gått upp 10 kg totalt så här långt och det känns väl helt ok. Känns som att det är mest magen och tuttarna som lagt på sig 😊 Så nu är det inte många veckor kvar och vi längtar efter pyret. Allt är förberett så han kan få komma när han känner sig redo 😍 

Här kommer lite bilder jag lagt upp på Insta den senaste tiden.. 


Jag köpte en ny liten vas på Lagerhaus som lixom hänger i en stålställning. 


Det har mest varit mulna dagar den senaste tiden, men förra söndagen på kvällen bestämde den sig för att titta fram. Älskar ljuset! 


Jag har bakat bullar som vi har mumsat i oss på altanen tillsammans med ett stort glas kall mjölk. 


Nya utemöbler är på plats och jag har sytt kuddar med en knapp i mitten 😃 


Nya käcka glasvaser från TGR har letar sig upp på tavelväggen i trappen. 


En "shelfie" Inget nytt, men en massa favoriter. 


Nytt stilleben på tvrumsbordet och lite härliga blommor som jag köpte under lunchen igår. Det var en rejäl bukett så den räckte till flera olika vaser. 


Och slutligen en bild från köksbordet tagen aldeles nyss. Ny ljuslykta i glas från Haga Hem. Den mintgröna vasen är fortfarande en favorit.

Nu ska vi ge oss ut och göra lite ärenden 😃


Roligt att läsa lite mer om graviditeten, och så skönt att få må bra! Har haft precis liknande, gått upp ungefär 12 kilo och i övrigt mått "som vanligt"... Minsta är 4 månader och måste säga att jag inspireras av rummet ni fixar. Bor just nu inen tvåa i Majorna så barnen har inte egna rum men hoppas en dag snart! Kram!

Svar: Roligt att man kan inspirera! 😃 Majorna är ju jättemysigt, men jag förstår att lite mer utrymme hade vart skönt 😊 Du får samla barnrumsinspiration tills den dagen ni får ett extra rum 👍

Ja det känns lyxigt att man mått så bra! Men det ska bli skönt att få tillbaka sin kropp och träffa han där inne! 😍
Linda Einemark

2016-05-05 // 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback