» OLIVTRÄD


Så var det söndag kväll igen då. Varför ska alltid helgerna gå så snabbt?! 

Helgen har bestått av altanfix, fika med föräldrarna, tjejmys, promenad runt Stensjön och frukost på Gunnebo, provmontering av babyskydd i bilen och  lite shopping 😊 Jag insåg idag att jag faktiskt behövde ett par tunnare gravidbyxor. För övrigt så är jag sjukt shoppingsugen på kläder, men det går ju lixom inte alls att köpa normala kläder nu när magen är i vägen. Jag får avvakta några månader och gå bananas sen när pyret har kommit och magen har krympt 😊

Vi var lite tidiga till fiket på Gunnebo då det inte öppnade förrän kl 11, men det var helt ok att sitta i solen en stund och vänta 😊

Just det ja, för första gången någonsin så har jag lyckats övervintra ett olivträd! Jag har haft det i tvättstugan hela vintern där det är lite svalare och så har jag gett det en skvätt vatten då och då vilket verkar ha funkat 😊



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback