» UPDATE

Jag vet inte om det är blogg appen eller min telefon det är fel på (förmodligen min telefon), men jag kan inte ladda upp bilder och hur kul är ett blogginlägg utan bilder lixom 😊

Allt är bra hör hemma. Skrutten blev 11 veckor igår och det känns så mycket enklare nu än för ett par veckor sedan. Då ville han vara i famnen mest hela tiden, men nu kan han sitta nöjt i babysittern och joddla meddans han kikar på när jag pysslar 😃

Jag och Joel har återinfört Date Night på onsdagar. Tanken är att vi ska göra något lite speciellt då. Typ gå ut å käka eller fika eller äta nåt gott, tjöta och dricka ett glas vin/öl här hemma. Förra onsdagen fixade vi ost och charkbricka. Love it! 😍 Det må vara 90-tal med snurrande brickor, men oj så praktiskt om man råkar ha en bäbis i knät tex 😛

Jag har fixat lite här hemma oxå. När vi var i Lidköping så köpte jag en löpare i lin i en helt underbar färg. Jag älskar linnedukar. Känns lite rustikt så där 😃 Jag köpte även en blå ljuslykta från Iittala. Vaserna köpte jag för längesen på Bolia, men jag gillar dem än!

Imorn är det fredag vilket inte känns riktigt lika "hurra!" längre då jag inte jobbar, Joel är hemma på helgen och jag slipper ta Emmett på nätterna även om jag faktiskt är lite förvånad själv över hur ojobbigt jag tycker det är 😊 Hur som helst, imorn blir det lunch på stan med en vännina och middag hos oss på kvällen där det mesta faktiskt redan är förberett 😃




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback