» PYRET


Det är ingen väl bevarad hemlighet, men jag har inte nämt det på sociala medier ännu. So here it goes.. Vi ska ha barn den 27 maj! 😃 Eller ja nu är det väl inte så stor sannolikhet att det blir exakt det datumet, men nån stans där i krokarna kommer vår son till världen. Det betyder att jag är i vecka 24 nu och så här långt så har jag mått väldigt bra! Jag var lite trött innan jul, men jag har inte mått illa vilket jag är väldigt tacksam för 😃

Nu är det ju ett tag kvar, men jag är ju inte den som kan vänta och rulla tummarna när det kommer till pyssel så barnrummet är i princip redan klart 😊 
För läääänge sen köpte jag en anslagstavla i kork på loppis som har stått i tvättstugan tills nu, men med grå färg på ramen och svartatavlanfärg så passade den perfekt i hyllan i barnrummet 😊 Jag var lite osäker på om det skulle gå att skriva på den i och med att det är kork, men det verkar funka fint. Dessutom så kan man ju fortfarande använda den som anslagstavla med nålar om man skulle vilja det 😃

Så här såg den ut innan: 




Åh vad roligt!! Stort grattis! Väntar vår 3:e nu och har mått illa en månad. Väldigt jobbigt men det kommer ju förhoppningsvis nåt positivt utav det i slutändan iaf :)

Svar: Grattis! Vad roligt 😃 Då vet du iaf mer eller mindre vad du gett dig in på 😊
Linda Einemark

2016-02-01 // 18:51:22

Åh grattis.

Svar: Tack! 😃
Linda Einemark

2016-02-01 // 19:46:46

Åhhh, så mysigt! Stort grattis till er!

Svar: Tack! 😃
Linda Einemark

2016-02-01 // 19:49:46

Åh så kul och spännande! Väntar själv min första med bf den 28e februari. Hoppas få se några tjuvkik av babyrummet! ;) det du skapar är ju helt fantastiskt :) lycka till ♡

Svar: 28 är ju jättesnart! Vad roligt, grattis! 😃 Det kommer att komma massor av bilder från barnrummet. Har hunnit fixa massor som jag inte velat lägga ut förrän nu 😊
Linda Einemark

2016-02-02 // 07:30:09

Grattis! :-D

2016-02-02 // 15:43:45
» Malin

Stort grattis!

2016-02-03 // 13:34:04

Grattis!!! Fint rum till lillen!

2016-03-12 // 07:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback