» ISTÄLLET FÖR GARDINER

 

Jag valde att skippa gardiner helt i "nya" gästrummet. Jag tycker fönstren är fina som de är plus att man får in mer ljus utan gardiner, men jag gillar ju det här med lull-lull så jag kude inte låta bli att pimpa till fönstret iaf :o)

För att inte "blockera" ljuset mer än nödvändigt så planterade jag växter i glaskärl som jag fyndat på loppis. Amplarna pysslade jag ihop i våras och två av dem hängde i köket tills julstjärnorna kom upp, men har nu alltså fått flytta till gästrummet. Träkulorna har jag trätt på fisklina och fäst med häftstifft.

 
Nu fattas bara en rullgardin oxå, men det får väl inhandlas på nästa tur till Ikea :)
 


» Nike

Amplarna du gjort är verkligen så snygga!

Svar: Tack! 😃
Linda Einemark

2016-01-14 // 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback