» GOTT OCH BLANDAT

Jag känner att det inte blir någon riktig struktur på mina inlägg nu för tiden, men jag tänker hellre ett något rörigt inlägg än inget alls, right? 😊 

Som jag kanske har nämnt så kliar det i shoppingfingrarna och menar jag kläder till mig själv. Har dock kommit på att det finns ganska många modeller på klänningar som fungerar både med och utan mage 😃 Jag insåg även idag att de senaste fem klänningarna jag köpt innehåller färgen blå 🙈 Men det är en fin färg och det är ju faktiskt inte mitt fel att så många sommarkläder tillverkas i just den färgen. Nåja iaf de som mina ögon verkar söka sig till 😂 

I min lilla walk-out-closet så brukar jag hänga upp säsongen favoriter. Så här ser den ut just nu


Igår var vi på MVC och alla världen och mått såg bra ut 😃 Vi fick även vår journal utskriven om vi skulle få för oss att åka till Varberg för att föda. Imorgon går vi in i vecka 39! Så här ser jag ut just nu (nåja, för två timmar sedan..) 


Framifrån syns inte magen så mycket, men från sidan är det en rejäl kula 😃 Den uppmärksamme ser även att klänningen jag har på mig inte finns med på översta bilden. Jag köpte den nämligen idag.. På Ica Maxi! Jag vet, lätt pinsamt att erkänna, men Hey! Den va fin och skön! 😝

Min första lediga vecka har bjudit på helt fantastiskt väder och jag har spenderat mycket tid på altanen


Jag har även ätit långa frukostar, läst GP, vart runt och gjort lite ärenden och bakat. Jag hade lätt kunnat vänja mig vid det här! Men om ett kort slag blir det väl huvudet upp och fötterna ner så det är bäst att passa på att njuta av lugnet. Men det ska så klart bli väldigt mysigt med en bäbis att pyssla om! Joel är dessutom ledig de första sex veckorna efter förlossningen så vi får lite tid att tillsammans vänja oss vid det nya livet innan det är dags för honom att börja jobba igen 😃

Avslutar det här inlägget med en bild på vårt hus i kvällssolen som jag knäppte igår. Älskar ljuset! 😍 





» Mia

Så fin du är Linda! Grattis i efterskott också, den bästa presenten har väl inte kommit än? Stort lycka till när det är dags. Kram Mia (Elias)

Svar: Hej Mia! :) Nej, jag går hemma och väntar på att han ska vilja komma ut, men än så länge har han inte gjort några tecken på det, men alldeles oavsett så är det ju inte långt kvar nu tills vi får träffa honom :) Hoppas att allt är bra med er!! Kram
Linda Einemark

2016-05-31 // 07:13:02
» Mia

Vet precis hur det är att gå och vänta (gick 12 dgr över m Ebba). Men måste ändå säga att det är lite bättre att vänta i juni än i december. Särskilt om solen skiner. ☺️ Vi har det bra, ser fram emot en lång sommar ihop hela familjen. Vore såklart supermysiga att få träffa er och ert lilla underverk. Ta hand om dig och hälsa Joel att han gör detsamma (tar hand om dig alltså) ;) Kram!

2016-06-01 // 17:56:22
» Mia

Och du - sjalen med fjärilar! Hur fiiin!!! 😍

2016-06-01 // 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback