» Julkort a la Linda

Mörk och kallt ute, varmt och mysigt inne, speciellt i min lägenhet, 25 grader är nog ingen underdrift. Som den fryskyckling jag är älskar jag när det är varmt, tuuur att elen ingår i hyran annars hade det blivit dyrt! Hur som helst vad jag försökte komma till (utan att lyckas nåt vidare uppenbarligen..hihi)  är att det är så mysigt att sitta inne å pyssla när det är kyligt ute och julen så smått börjar närma sig, nåja det är iof en och en halv månad kvar, men det är alltid bäst att vara ute i god tid (måtto!). Jag köpte på mig lite pysselmaterial sist jag var istan och tillsammans med det jag hade hemma knåpades dessa julkort ihop:



För den intresserade så kan jag berätta att jag bla använt. Ståltråd, pärlor, glitter, vita fjädrar, spetsband, tjockt papper, lim etc..



Jättesnyggt! Vad dukig du är=)

2006-11-12 // 21:22:09
» issa

va snygga kort! skulle oxå vilja ha tålamodet att sitta och pyssla sådär:) blir ju mkt roligare att ge bort såna där kort! duktig du är!:)

2006-11-12 // 23:28:25

Vad duktig du är som pysslar sådär fint! :) Blev korten hyffsat billiga - jag menar allt material kostar ju en del? Men SÅ mycket trevligare att få ett personligt julkort! WOW!

2006-11-13 // 10:25:27

Denise: Tack gumman!

Issa: Tack tack!

UmmaGumma: Mja, inte jätebilliga, men det är ju så mysigt att pyssla, plus att det brukar vara uppskattat med lite personligare julkort =) Jag hade redan endel material, så allt jag köpte var egentligen bara, papper, fjädrar och glitterlim! =)

2006-11-13 // 14:13:01
» Elin

Så fiffigt och personligt. Det är bra mycket roligare att får ett hemmagjort julkort än ett köpt med en bild av en tomte!

2006-11-13 // 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback