» Lindas VALKBILDARE =)

92608-1100
Om du är en person som gillar kladdakor i alla dess former så måste du testa de här egenkoponerade VALKBILDARNA. Fruktansvärt onyttiga men väääldigt goda och Hey, det är ju fredag! Ätes med fördel direkt ur formen med en sked!


Hihi valkbildare, vilket namn ;)

2007-03-02 // 15:49:57

Angelicas closet: Hihi.. fyndigt va! Kan tyvärr inte ta åt mig hela äran för jag bakade några sånna här för ett par år sen med det namnet, men nu kunde jag inte hitta receptet så jag knåpade ihop ett eget =) Väldigt mumsiga om du frågar mig ;)

2007-03-02 // 15:55:10

åå, det låter alldeles sjukt gott! Jag älskar mina kladdkakor. Chokladbakelser. Mums! Tyvärr är jag inte så bra på att baka något annat än mina kladdkakor. Men detta lät inte alltför svårt, ska nog ta och testa det ikväll framför en härlig film.
Tacktack för receptet. Jag återkommer sen om hur mycket jag tyckte om de.
(Hade förövrigt ingen aning om att kolasås var så lätt att göra själv)
Man lär sig något nytt varje dag.

2007-03-02 // 16:23:17

Lilla T: Visst gör det! *hihi* Nä.. de här kan du nog inte misslyckas med.. det är ju meningen att de ska va kladdiga! Japp, så lätt är det att göra kolasås! Vill man lyxa till det ytterligare så kan man ha grädde istället för mjölk i såsen oxå.. =) Lycka till och säg till vad du tyckte (om du gör dem)!!!

2007-03-02 // 16:26:54
» Anna

Å så gott de ser ut. Jag bakade för ett tag sen kladdkakemuffins och de blev så goda å kletiga. De var väldigt gott att värma de lite i micron och sen lägga en liten klick med glass på=)

2007-03-02 // 18:04:32

Oh my gosh. Kanske ska baka såna ikväll efter träningen ;)

2007-03-04 // 15:44:02

Anna: Åh tack för tipset, det ska jag testa.. medglass till alltså, det lät himla gott!

Malin A: Det tycker jag! =)

2007-03-05 // 11:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback