» RENOVERING AV JOELS HUS ("FÖRE BILDER")

Som ni kanske vet så ska vi anlita hantverkare för att renovera klart insidan av min kära pojväns hus. Nu har vi klurat och klurat och jag tror vi har kommit fram till hur vi vill ha det. Eller ja, om man ska vara helt ärlig så är det väl kanske mest jag som har klurat egentligen. Joel har haft fullt upp med jobbet och med skolan sedan årskiftet så han har inte hunnit med så mycket annat, men jag ser det från den ljusa sidan. Då får jag bestämma mer, för han orkar inte protestera eller försöka hitta andra lösningar. Det är väl kanske inte helt idealiskt, roligast hade det ju såklart varit om vi la ner lika mycket tankeverksamhet på det båda två, men det finns ju för och nackdelar med allt :o) Jag tror och hoppas att han tycker det är skönt att jag tar tag i det :o)

För att det inte ska bli några missförstånd så har vi satt ihop en tämligen detaljerad lista på vad vi vill ha gjort. Jag har dessutom gjort en Powerpoint över hur vi vill ha det. Dels för att jag tycker det är lite kul med Powerpoint och att cadda och dels för att det ska bli som vi vill ha det. För den som är nyfiken så kan ni ser bilderna från Powerpointen nedan. Alla foton är tagna i Joels hus, så ni kanske förstår att huset är i stort behov av en renovering. I vissa rum är i princip inget gjort sen 20-talet.




















» Anna

Ska bli spännande att se renoveringen här på bloggen.

2011-02-24 // 17:44:38

Hallå Linda!



Shit shit shit! Det här kommer bli fantastiskt!



Stor kram!

2011-02-24 // 22:35:08
» Linda

Hoppas det! Jag är grymt nyfiken på hur det kommer att bli!

2011-02-26 // 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback