» WALLSTICKERS



Idag så köpte jag lite checka wallstickers på Panduro. De fäste väldigt bra och var även enkla att ta bort. Någon som jag märkte då jag råkade sätta ena pippifågeln lite snett ;o)

Var i city en sväng i det tråkiga vädret. Hittade en klänning som jag tänkte ha på min brors bröllop i höst samt lite andra roliga inredningsgrejer. Har fått dille på färg det senaste! Jag tycker fortfarande att vitt är perfekt som basfärg, men man blir så mycket gladare om man slänger in lite pigga färger!

Imorgon så åker vi till Falköping för att spendera några dagar hos min föräldrar :o)



















» Fia

Vilka fina =)

2011-07-17 // 23:17:05
» Anna

Hej!

Är nyfiken på vad du jobbar med? Nåt designliknande?

2011-07-19 // 01:25:19
» Linda

Fia, visst var de!



Anna, Nej inget designliknande. Jag är konsult och just nu har jag ett uppdrag på Volvo lastvagnar som mjukvarukoordinator.

2011-07-19 // 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback