» VANILJFUDGE EXPERIMENT #2

Igår var jag på mitt första Zumba pass och jag säger bara HERRE GUD vilken dålig kondition jag har! Jag vet helt slut efter 15 minuter och då var det 45 minuter kvar. Jösses! Jag tog mig igneom det, men rörelserna var väl inte så där värst yviga och välarbetade den sista halvtimman *hehe* Annars så tror jag det kan bli rätt kul, om man får upp sin kondition och lär sig rörelserna. Det var helt klart skön latinoinspirerad musik vilket jag älskar!


För nån dag sen gjorde jag experiment nummer två av vaniljfudge, men den här gången använde jag strösocker istället för florsocker och tillsatte lite gykos, plus att jag lät bli att röra och kokade smeten lite längre (där av den mörkare färgen). Men de blev typ likadana som de jag gjorde sist, sockriga, men kanske lite segare. När vi var på Hus&Villa mässan så smakade jag på en jättegod vaniljfudge, men han som sålde den sa att den kallades smörkola. Så nu har jag googlat på det istället, men inte hittat några bra recept :o( Jakten går vidare!



» pappa

Nej det ser inte ut som några höjdare



Fortsätt testa , det är ju snart jul.



Kram

2011-11-03 // 12:31:19
» Linda

Pappa: Du är ju knäpp! :o) De var goda, men blev inte som jag hade tänkt mig. KRAM

2011-11-03 // 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback