» HUSBILS PIFF

Husbilen har fått sig ytterligare några små förbättringar 😃

Ny klicka på väggen. Det är alltid en chansning att köpa för jag avskyr klockor som man kan höra ticka! Speciellt i en liten husbil där man sover. Jag hade flyt för denna är tyst 😃👍 Köpt på Jysk. 

Jag har oljat in ekskivorna med linolja. 

Jag har satt upp batteridrivna LED spottar under skåpen. 

Tavlor på väggen in till toaletten. Hittade dem med 70% rabatt på Gallerix. Nästan gratis mao. Motiven har jag skrivit ut på skrivaren. 

Draperiet sitter med en stång som jag köpt på Hemtex. Trodde den kanske skulle ramla ner då husbilen rör sig, men än sitter den 😃

Nya kuddar i bak för mys och för att dölja de fula kardborrebanden 😃 Från Jysk. 

Liten spegel vid dörren så man kan kontrollera att håret ligger rätt 😋 Samt skohorn från Åhléns. 


Då husbilen nu mera är vit invändigt så tycker jag det är fint att blanda upp med naturmaterial på bänkskivor, tavlor, korgar etc. Ger ett varmare intryck 😃👍



» Marie

Så roligt att följa förvandlingen. Är sugen på en makeover av insidan på vår segelbåt, men utan färg hehe, min sambo skulle bli lite missnöjd då tror jag tyvärr... Är redan varmt med mörkt trä och blå dynor så är sugen på vitt i det som går att ändra, typ gardiner och kuddar!

2017-07-23 // 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback