» Sesambröd!

Den senaste tiden så har jag fått dille på det här brödet. Supergott och nyttigt! Rikt på kalcium och fibrer och fattigt på fett, kan det bli bättre? Brödet är härligt krispigt och har en lite annorlunda smak. 92608-122492608-1225
Jag tycker det är allra godast med en skiva ost emellan.

Oj vilken dålig kvalité det blev på bilden, hoppas ni kan läsa, annars får ni fråga för jag är för lat för att srkiva om allt.  Jag lovar bättra mig till nästa gång! (Om degen blir rätt kladdig så har du gjort rätt.)



» Linn

ser gott ut!

2007-08-26 // 18:48:10
» Anna

Hej! Tycker det e jätte kul o få lite baktips. Gick tillbaka till några av dina tidigare inlägg om bakning. Men kunde inte läsa de recepten.Tryckte man på de recepten kom man bara tillbaka till första sidan. Lite tråkigt för skulle gärna vilja testa några.

2007-08-27 // 15:39:25

Anna: Kul att det uppskattas! =) Problemet med blogg.se är att du måste vänta tills alla bilderna (alla recept) på sidan har laddats upp innan du kan klicka upp bilderna, annars kommer du bara tillbax till första sidan igen =( Du ser oftast nere i vänstra hörnet på din webläsare hur många bilder som är kvar att ladda upp. Om bilden är otydlig så är det bara att spara den på din dator och sen öppna den =)

2007-08-27 // 16:28:36
» cizzi

vad gott det ser ut =) själv ska jag baka mina smörgåsrutor imorgon =)

2007-08-27 // 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback