» TRAPPSTEGSHYLLA- DEL 1


I fredags så var jag och köpte en gigantisk mdf-skiva. Jag har fått för mig att göra en hylla som jag såg beskrivning på i en tidning. I lördags så sågade jag upp alla delar och skruvade ihop den så nu är det bara ett sista lager färg som saknas! Eftersom skivan var så himla stor så gjorde jag två hyllor (och då är det ändå mer än hälften av materialet kvar). Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den andra hyllan, men den kanske kommer till användning. Nu ska jag bara fundera ut något roligt som jag ska göra med resterande mdf. =) Förslag, någon?



» Erika

Jag skulle gärna vilja ha beskrivningen på hur man gör hyllan? :-)

Svar: Hej Erika! Det var jättelänge sedan jag gjorde den. Jag har tyvärr inte kvar beskrivningen.
Linda Einemark

2014-08-31 // 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback