» VINRÖDA NAGLAR

Nu är jag och Joel hemma i Falköping. Igår så var vi hos Emily och Dennis. Där avnjöts det väldigt goda enchiladas, sallad, cuacamole, nachos, vin, massor av choklad och glögg. Det var väldans mysigt! Jag fick ett frågespel av Emily som hette "Hur fan visste du det". *hehe* Riktigt roligt! Fast roligast var det nog ändå att mitt lag van båda gångerna! ;o)

Innan jag åkte hem så gjorde jag mina naglar lite julfina. Vinröda med ett lager silverglitter över. Färgen gör sig inte riktigt rättvisa på bilden. I verkligheten så skimmrar de mer.

Nu ska vi snart käka lunch, sen ska vi ta oss ner till stan en sväng och kolla in läget.. :o)

Efter det ska jag leka lite mer med min Iphone :o) Det är helt sjukt vad mycket bra och roliga apps det finns! Enda nackdelen så här långt med den som jag kan se är att man tenderar ju att leka ganska mycket med den vilket gör att batteriet tar slut rätt snabbt.

Ikväll kommer min bror med familj hit och sover över tills imorgon. Ska bli mysigt!



» Karin

Tjusiga naglar :) Jag ska ta och fixa till mina i rött med när jag har städat klart här! God Jul på dig!

2010-12-23 // 14:25:30
» Anna

Sv:jag tycker att man många gånger har en bild i huvudet på hur klänningen ska se ut och då är de nästan omöjligt att hitta någon liknande=) Hoppas att du hittar den perfekta klänningen till nyår.

2010-12-23 // 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback