» DIARY & CLOTHING


Äntligen är det smester!!! Det firades in med en tre timmars powernap (haha.. höll på att skriva powerwalk, längre än så hade man inte kunnat komma från sanningen!) Egentligen så skulle inte powernapen blit så lång. Jag hade tänkt att baka och gå på stan innan vi ska käka middag, men det blir inte alltid som man tänkt sig, MEN det är ju det som är så härligt med semester, att man kan slöa bort tre timmar utan att det gör något! Jag har ju tre veckor på mig att baka och shoppa! 


Bilden här till vänster tog jag imorse. Man skulle väl kunna säga att jag vaknade lite på fel sida, där av den deprimerande minen! *haha* Man kan inte lyckas jämt. Jag drömde en massa otäcka saker inatt och ibland så vill lixom inte känslan släppa taget om på ett bra tag efter det att man vaknat. Till råga på allt så gjorde Joel typ ALLT fel imorse! *hehe* ;-p


På mig hade jag iaf:
- Tunika från Only
- Glansiga leggings från Lindex
- Nitskärp från Kappahl
- Skor- okänt ursprung
- Halsband från Eva Attling
- Silverarmband (present från J)
- Stor silverring från Mexico


Nu ska jag fräscha till mig lite och svida om, sen ska jag bege mig in till stan och möta upp kärestan min, Markus och Elisabth!


Hoppas ni får en riktigt toppenkväll!



Ciao!
















superfin bild =)

2010-07-23 // 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback