» DIARY & CLOTHING



Så här såg jag ut i fredags när vi var ute och käkade: Tunika från Vero Modas rea, svarta jeansleggings från Cubus, väska från Mango, pumps från Vagabond, halsband från Eva Attling, stor silver/svart ring köpt i Mexico.

Nu ska jag och Joel snart ta vårt pick och pack och bege oss hem till Falköping! Ska bli mysigt att komma hem lite och känna den välbekanta lukten av kossor *hihi* Fast förmodligen så kommer det nog inte spenderas så himla mycket tid i just Falköping. På tisdag ska vi till Karlsborg med Emily och Dennis och sen ska vi till Vänern för att åka ut med mina föräldrars båt. I slutet på veckan så blir det eventuellt en liten tur till Vargön och Vänersborg. Så där ja, det var våra planer det. så nu vet ni vart ni ska haffa oss *hehe* ;o)



» Lotta

Hej hopp!

Ja färska blommor slår allt. Men det orkar man ju inte gå och köpa hem var o varannan dag...Jag har inte lyckats dressera min karl att köpa blommor till mig heller, så lite fejk får duga bra:-)



Gud vad fin du är på bilderna förresten...du bär upp alla kläder så himla snyggt!



Ha några riktigt goa dagar i Västergötland nu! =)



Kram

2010-07-26 // 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback