» H&M FALL



Igår satt jag och bläddrade i H&M katalogen. Det var inte jättemycket som fick mig att känna "WOW", men plaggen ovan tycker jag var fina. Mönstrade leggings, en tunn transparent skjorta och en lång polo som man kan ha till leggings eller slimmade byxor. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta över att höstkläderna redan har kommit in. Jag kan inte fatta att det snart är augusti och att halva sommaren redan har gått, jag har ju inte ens gått på semester än! 



sv: åh tack!



Jag håller med om skjortan den ska jag nog ta och spana in bättre.

2010-07-23 // 12:12:48

Sv: Hihi, javisst är det kul att möblera om :) Men när man var liten hade man ju inte så stora valmöjligheter att möblera på, haha.



Åh, jag har inte tittat i H&M-katalogen ännu. Den där långa polon var snygg :) Det verkar bli ett stort mode med långpolo i höst och vinter, Ellos och andra har också det :)

2010-07-23 // 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback