» LÅNGKLÄNNING FRÅN MONKI



Jösses vad vi var effektiva igår! Och med vi menar jag jag och Joel. Och med effektiva att vi målade i stort sett hela taket där byggställningen står. Det var faktiskt riktigt mysigt att sitta uppe på taket en ljummen sommarkväll och måla lite. Joel vill ha en takterass, jag kan förstå honom för det var riktigt fin utsikt där uppifrån, men jag tror inte att det skulle se så estetsitk snyggt ut *hehe*



Från tak till långklänning. Nu har jag varit klämt på långklänningen från Monki flera gånger utan att köpa den. Det är inte det att den är dyr utan det är mer att jag redan har så himla många klänningar som gör att jag inte köpt den. Men idag kan jag nog inte hålla mig längre *hehe* MÅSTE nog åka till Frölunda Torg och testa den. Med lite tur så sitter den förtaskigt och då kan jag kanske släppa den :-p


Den är inte brun som den ser ut på bilden utan mossgrön.













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback