» Melonfrukost


När vi var i Mexico så fanns det en kedja som hette 100% Natural som vi käkade frukost på ett antal gånger. Allt skulle tydligen som namnet låter vara "äkta" och vi fick reda på att de tydligen tillverkade bla sin egen yoghurt. Hur som helst så blev min favoritfrukost frukttallrik. När jag kom hem såg jag till min förtjusning att det var melontider så jag köpte på mig vattenmelon plus en annan sort som var väldigt söt och god, men som jag tyvärr inte vet namnet på. Melonen skär jag i bitar sen ringlar jag över vaniljyoghurt och strör över crunchy, solroskärnor och pumpafrön. Kan lova att det är supergott och friskt!


När jag kom hem från Thailand för två år sen så fick jag dille på banangröten som vi åt där.. Faktum är att jag fortfarande har dille på det! *hihi*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback