» NYA SANDALER FRÅN DEICHMAN



När jag var i Trollhättan för ett tag sen så fyndade jag de här sandalernaDeichman. Jag har för mig att de kostade runt 150- lappen (om det hade funnits en sån... :o) och jag är riktigt nöjd med dem! Speciellt de svarta, de är ursköna! De vita är helt ok för att vara flippisar. Jag har aldrig kunnat gå några längre sträckor i flippisar då de alltid skaver mellan tårna. Med de här har jag iaf klarat mig längre än vanligt *hehe* Jag tyckte att Deichamn verkade vara en riktigt bra affär med bättre kvalité än tex Skopunkten. De hade huuuur mycket skor som helst i olika prisklasser. Jag googlade runt lite och det verkar ligga en affär i Angered i Göteborg, men hur ofta är man där lixom.. :o(



Sv; jag vet, dom är grymt fina! :)

2010-07-22 // 17:58:35
» Kelly

Vackra du! jag måste börja bli lite mer pysslig och huslig som du! har verkligen kommit bort från det på sistone! kramar!!!

2010-07-22 // 19:11:15
» Ivana

sv: tackar!!!



fina sandaler....visste inte att vi har deichman skor i GBG =)))

2010-07-23 // 12:32:17

Jag tycker att Deichman är bra. De har otroligt stort utbud och väldigt bra priser. Själv köpte jag ett par ballerinas för 80 spänn.

2010-07-23 // 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback